STS asigură suport tehnic personalului din secţiile de votare
Centrul de suport tehnic al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale (STS) oferă asistență personalului din secțiile de votare pentru utilizarea echipamentelor și a aplicației destinate verificării dreptului de vot, potrivit News.ro.
Centrul de suport tehnic include 41 de centre de preluare a apelurilor, câte unul pentru fiecare județ din țară, unul pentru București-Ilfov și pentru străinătate.
De asemenea, dispeceratele și centrele de intervenție tehnică au echipe pregătite să remedieze rapid eventualele probleme semnalate de personalul din secțiile de votare, în cel mult 45 de minute.
Astfel, preşedinţii secţiilor de votare şi operatorii de calculator pot să contacteze Centrul de preluare a apelurilor, la un singur număr de telefon, pentru:
• asistenţă tehnică privind echipamentele de comunicaţii şi aplicaţiile informatice, de la STS;
• asistenţă privind operaţiunile electorale, de la AEP şi BECJ;
• asistenţă privind completarea proceselor-verbale, de la INS;
• sesizări privind votul multiplu.
STS (Serviciul de Telecomunicaţii Speciale) reamintește că datele statistice referitoare la prezența alegătorilor în secțiile de votare și procesele-verbale întocmite la finalul procesului electoral vor fi afișate în timp real și vor fi disponibile publicului pe site-ul prezenta.roaep.ro, iar datele publicate prin tehnologia blockchain sunt accesibile pe voting.roaep.ro.
Foto: Serviciului de Telecomunicaţii Speciale Facebook
Comentarii