Monday, November 25, 2024
Jurnalism corect


🇷🇴 Prezență vot alegeri prezidențiale click

CEO-ul Ryanair anunţă „sfârşitul erei” biletelor de avion la zece euro

By Diochetanu Andreea , in Stirile zilei , at 11 august 2022

Ryanair nu va mai oferi zboruri la prețuri foarte mici din cauza scumpirii combustibilului, a recunoscut șeful companiei aeriene. Directorul executiv Michael O’Leary spune că „epoca biletelor de avion la 10 euro a luat sfârșit”.

Tariful mediu al companiei aeriene va crește de la aproximativ 40 de euro anul trecut la aproximativ 50 de euro în următorii cinci ani, a declarat el pentru BBC. Totuși, CEO-ul Ryanair se arată convins că oamenii vor continua să zboare frecvent, în ciuda creșterii prețurilor.

„Nu există nicio îndoială că tarifele noastre promoționale cu adevărat ieftine – tarifele de un euro, tarifele de 0,99 euro, chiar și cele de 9,99 euro – cred că nu veți mai vedea aceste tarife în următorii ani”, a declarat O’Leary.

Creșterea costurilor cu combustibilul, care determină creșterea tarifelor aeriene, determină și creșterea facturilor la energie pentru gospodării, ceea ce afectează direct veniturile oamenilor. Dar șeful companiei aeriene a declarat că, în ciuda acestui fapt, se așteaptă ca pasagerii să caute opțiuni mai ieftine, mai degrabă decât să reducă numărul de zboruri.

„Credem că oamenii vor continua să zboare frecvent, dar da, vor deveni mult mai atenți la preț”, a punctat el.

Pe măsură ce biletele de avion au devenit mai ieftine în ultimele decenii, numărul de zboruri efectuate a crescut, tot mai mulți oameni luându-și vacanțe scurte în străinătate, în plus față de concediul anual clasic. Companii aeriene precum Ryanair, Easyjet, Vueling și Wizz Air au concurat pentru a oferi servicii low-cost fără costuri suplimentare.

În prezent, zborurile comerciale sunt responsabile pentru aproximativ 2,4% din emisiile globale de CO2, iar sectorul se confruntă cu presiuni pentru a-și reduce impactul asupra climei, inclusiv cu campanii de convingere a oamenilor să treacă la transportul feroviar și rutier.

Cu toate acestea, O’Leary a susținut că transportul rutier și cel maritim sunt cele care contribuie cel mai mult la emisiile de CO2 în general și a declarat că accentul pus pe reducerea emisiilor din transportul aerian este „deplasat”.

El a declarat că Ryanair investește în aeronave mai eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil, dar că reducerile mai mari în utilizarea combustibililor fosili vor fi obținute prin trecerea de la benzină și motorină la vehicule rutiere electrice.

Foto: Facebook/ Ryanair

Comentarii


Lasă un răspuns


Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

MainNews

FREE
VIEW