Sunday, October 25, 2020
Jurnalism corect

O asociație de magistrați îl critică dur pe ministrul Justiției: Predoiu promite partenerilor strategici achiziţii de bunuri şi servicii, din fonduri publice, într-o încercare disperată de a le obţine suportul public pentru mandatul său dezastruos

By Raluca Ionescu-Heroiu , in Justitie , at 23 iulie 2020 Etichete: , , ,

Asociaţia Iniţiativa pentru Justiţie îl acuză pe ministrul Cătălin Predoiu că promite partenerilor strategici achiziţii de bunuri şi servicii „într-o încercare disperată de a le obţine suportul public pentru mandatul său dezastruos”. Asociația de magistrați și-a arătat îngrijorarea cu privire la ”abordarea mercantilă” a ministrului Justiţiei.

„Asociaţia  «Iniţiativa pentru Justiţie», militând constant pentru apărarea valorilor statului de drept, îşi arătă îngrijorarea faţă de noua abordare mercantilă a Ministrului Justiţiei, domnul Cătălin Predoiu, care promite partenerilor strategici – profitând de relaxarea regimului achiziţiilor publice provocat de pandemie – achiziţii de bunuri şi servicii de la aceştia, din fonduri publice, într-o încercare disperată de a le obţine suportul public pentru mandatul său dezastruos în domeniul justiţiei şi al statului de drept”, a transmis, joi seară, asociaţia„, transmit magistrații.

Ministrul Justiției, Cătălin Predoiu, a avut, miercuri, o întrevedere cu ambasadorul SUA la București, Adrian Zuckerman la sediul Ministerului Justiției. Cei doi oficiali au discutat despre combaterea infracţiunilor financiare, a criminalităţii informatice, traficului de persoane, cât şi pe digitalizarea Justiţiei. Predoiu a afirmat, la finalul întâlnirii, că România este interesată de „soluţiile şi modelele de digitalizare folosite în sistemele de justiţie din SUA şi democraţiile occidentale”. Mai multe AICI.

sursa foto: Inquam Photos / Octav Ganea