Monday, November 25, 2024
Jurnalism corect


🇷🇴 Prezență vot alegeri prezidențiale click

Campanie de panouri stradale cu imagini cu bătrâni bisexuali și homosexuali. Reacția BOR: A face din sexualitate un subiect de publicitate stradală spune foarte multe despre direcția în care suntem invitați de ideologii zilei să privim 

By Raluca Ionescu-Heroiu , in Stirile zilei , at 23 iunie 2020 Etichete: , , ,

Panouri cu imagini care înfățișează bătrâni care afirmă că sunt bisexuali sau gay pot fi văzute pe străzile din București. Campania de panouri stradale este inițiată de o serie de ONG-uri străine și este derulată în șase țări din Uniunea Europeană, respectiv Italia, Olanda, Grecia, Portugalia, Franța și România. 

Campania intitulată„Best4OlderLGBTI” (Ce e mai bun pentru LGBTI-iștii mai bătrâni) este finanțată de Programul „Drepturi, egalitate și cetățenie” al Uniunii Europene, conform activenews.ro.

Reacția BOR: Ofensiva obscenității publice cocoțată sfidător pe panouri stradale îi dezvăluie pe ideologii pansexualismului galopant în toată nuditatea lor ideatică.

Biserica Ortodoxă Română a venit cu un răspuns dur la campania de panouri stradale care are loc în București.

„Ofensiva obscenității publice cocoțată sfidător pe panouri stradale îi dezvăluie pe ideologii pansexualismului galopant în toată nuditatea lor ideatică.

A promova public, adică inclusiv în văzul copiilor cu bunici decenți de mână, personaje grotești care își afirmă țanțoș bi-orientarea sexuală, ca și cum ne-ar comunica ceva esențial pentru binele nostru comun, indică în primul rând nivelul înalt de trivialitate al concepției ideologice ce animă asemenea acțiuni (progresismul neo-marxist en vogue).

A face din sexualitate, temă a intimității prin excelență, un subiect de publicitate stradală, spune foarte multe despre direcția în care suntem invitați de ideologii zilei să privim și să ne urnim.

În criză majoră de subiecte ceva mai importante pentru societatea din epoca „post-adevăr”, mărturisirea stridentă a orientării non-heterosexuale în public devine treptat o „datorie”, marginalul devine centru al atenției publice, necesara intimitate devine exhibare, claritatea morală devine obligatorie cecitate.

Nu în ultimul rând, ar trebui observat contextul conturat recent și în spațiul românesc inundat perfid de teme suspect de stringente precum „educația sexuală obligatorie” de la vârste cât mai fragede, sau misterioasa „ideologie de gen”. Teme care privesc frontal copiii, tinerii și părinții acestei țări, dar care sunt subtilizate abil dezbaterii publice.

A ridica semne de întrebare în legătură cu toate aceste lucruri, a cere o justificare rațională a lor dincolo de sofismele în care sunt împachetate, te transformă desigur în „medieval”, „bigot” sau „fascist”. Ceea ce nu este tocmai firesc în „societatea deschisă” a clamatei transparențe totale”.

Comentarii


  • … [Trackback]

    […] Read More on that Topic: mainnews.ro/campanie-de-panouri-stradale-cu-imagini-cu-batrani-bisexuali-si-homosexuali-reactia-bor-a-face-din-sexualitate-un-subiect-de-publicitate-stradala-spune-foarte-multe-despre-directia-in-care-suntem-in/ […]

  • … [Trackback]

    […] Here you will find 60255 more Info to that Topic: mainnews.ro/campanie-de-panouri-stradale-cu-imagini-cu-batrani-bisexuali-si-homosexuali-reactia-bor-a-face-din-sexualitate-un-subiect-de-publicitate-stradala-spune-foarte-multe-despre-directia-in-…

Lasă un răspuns


Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

MainNews

FREE
VIEW