Monday, November 25, 2024
Jurnalism corect


🇷🇴 Prezență vot alegeri prezidențiale click

ANPC a sancționat Mega Mall pentru problema cardurilor folosite la plata parcării

By Daniela Eremia , in Stirile zilei , at 23 ianuarie 2020 Etichete: , , , , ,

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor a explicat, pentru mainnews.ro, că a sancționat „Mega Mall București” după ce au fost primite mai multe sesizări. Mai mulți clienți au fost nevoiți să plătească din buzunarul lor câte 100 de lei din cauza unei probleme la cartelele de parcare. Mai exact, cartonașele nu corespundeau cu numerele de înmatriculare ale mașinilor, iar clienții au fost nevoiți să plătească o nouă cartelă pentru a părăsi parcarea.

Jurnaliștii mainnews.ro au discutat cu unul dintre clienții Mega Mall care a precizat că această situație ar fi des întâlnită în parcarea Mega Mall și că situația lui nu a fost una izolată. Potrivit acestuia, persoana de la dispecerat i-ar fi spus că soluția este să plătească o cartelă nouă, în valoare de 100 lei.

Duminică am decis să merg la cumpărături la Mega Mall București. La plecare am vrut să plătesc parcarea, dar aparatul de plată nu accepta cartela pentru că se părea că ar fi fost folosită. Am fost îndrumat către dispecerat să rezolv problema, care conform paznicului este des întâlnită. O dată ajuns acolo erau deja încă două persoane care aveau aceeași problemă și deja chemaseră poliția. Am încercat să discut cu dispecerul despre problema mea, dar acesta nu a vrut să asculte pe motiv că pe el nu îl interesează și că nu are ce să facă, trebuie să plătesc o cartelă nouă. În tot acest timp mai erau două persoane lângă dispecer care părea că fac parte din angajații centrului comercial și care zâmbeau la situația noastră. Am încercat să le spun că vreau să plătesc cartela chiar dacă nu este numărul de mașină corect și mi-a spus că tot nu pot să ies cu mașina și că trebuie cartelă noua de 100 de lei sau să las mașina acolo și să mă judec. I-am explicat că am doi copii în mașina de 2.5 ani fiecare și că nu pot să las mașina acolo, același răspuns, nu este problema lui. Poliția a spus că nu are cum să ne ajute decât dacă mergem la secție să depunem plângere și că dacă ieșim cu mașina în spatele altei mașini centrul comercial ne dă în judecată pentru neplata parcării. Am mers să plătim cei 100 de lei și acolo nu ai opțiunea decât cu cash și să soliciți un card în care precizezi că l-ai pierdut pe al tău, astfel ești obligat să recunoști că ai pierdut cardul și nu că ai avea alte probleme. Au spus că nu au camere de supraveghere și că nu au cum sa verifice dacă ce spunem noi este corect”, a spus Vlad Țapu, un client care s-a confruntat cu această situație.

S-a apelat la poliție

Potrivit cetățeanului, patru persoane au depus plângere la poliție, dar în urma postării sale pe pagina de Facebook s-a constat că ar fi mult mai multe persoane care au avut această problemă.

Până în momentul de față suntem 4 persoane care am depus plângere la politie dar în urma postării mele se pare ca sunt mai multe și se pare ca este ceva destul de des întâlnit. Am fost sunat marți de cei de la Mega Mall să le explic ce s-a întâmplat și că își cer scuze, fără să îmi returneze suta sau să recunoască că a fost problema lor. Sunt deja depuse plângeri și la protecția consumatorului și pregătim actele cu un avocat pentru un proces”, a mai declarat acesta.

Cum explică mall-ul situația

Reprezentanții Mega Mall București au transmis, în urma sesizării făcute de mainnews.ro, că în parcare se fac verificări periodice, iar la ultima verificare sistemul de ticketing funcționa normal. Aceștia nu exclud o posibilă eroare a sistemului, precizând că sunt luate măsuri pentru soluționarea acestor incidente.

În urma mesajelor și sesizărilor primite în ultimele zile, dorim să vă asigurăm că sistemul de parcare este verificat periodic, conform specificațiilor. La ultima verificare derulată în cursul acestei luni de către compania care se ocupă de managementul sistemului de ticketing al parcării, acesta funcționa la parametri normali. Având în vedere că este un sistem tehnologic, posibilitatea unei erori nu este exclusă. De aceea, dăm curs fiecărei sesizări primite, acestea fiind tratate individual și soluționate în cel mai scurt timp posibil. Pe această cale, vă reasigurăm că depunem toate eforturile necesare în acest sens, întrucât confortul clienților noștri reprezintă o prioritate”, a declarat Amira Stănescu, reprezentant Mega Mall.

De asemenea, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor a răspuns cererii noastre în legătură cu acest caz, precizând că de la începutul anului 2020 au fost înregistrate două astfel de sesizări. Conform ANPC, totul s-a soldat cu sancționarea operatorului economic Mega Mall București.

Urmare adresei înregistrată la Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatorilor București-llfov, prin intermediul căreia solicitați informați privind verificările efectuate de către instituția noastră în legătură cu incidentul din parcarea Mega Mall, vă comunicăm faptul că au fost înregistrate două sesizări referitoare la acest incident la începutul anului 2020, sesizări ce au avut ca finalitate sancționarea operatorului economic Mega Mall”, potrivit ANPC.

Sursă foto: Profit.ro

Comentarii


Lasă un răspuns


Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

MainNews

FREE
VIEW