Thursday, December 3, 2020
Jurnalism corect


Wizz Air a automatizat procesul de rambursare pentru clienții afectați de anularea zborurilor

By Vîrban Robert , in Stirile zilei , at 17 martie 2020 Etichete: , , , ,

Compania aeriană maghiară, Wizz Air, care operează zboruri și de pe aeroporturile din România, a anunțat că a automatizat procesul de rambursare către clienții afectați de anularea zborurilor din cauza pandemiei COVID-19.

Potrivit unui comunicat de presă, Wizz Air va returna 120% din suma achitată pe rezervare, sub formă  de credit în conturile clienților de pe site-ul Wizz Air. Cu alte cuvinte, clienților nu li se vor returna banii plătiți pe rezervare, dar pot utiliza suma respectivă pentru zboruri sau servicii ale companiei.

Sursa foto: Inquam Photos / George Călin

Comentarii


    Lasă un răspuns


    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    MainNews

    FREE
    VIEW