Monday, October 3, 2022
Jurnalism corect


Sorin Grindeanu, avertisment pentru firma controlată de cumătrul lui Ionel Arsene: Nu mai accept scuze

By Vîrban Robert , in Politic Stirile zilei , at 7 decembrie 2021

Ministrul transporturilor, Sorin Grindeanu (PSD), i-a avertizat pe reprezentanții fimei Mavgo Holding, controlată de Gheorghe Vlăsie, cumătrul președintelui Consiliului Județean Neamț, Ionel Arsene (PSD), în legătură cu termenul de finalizare a lucrărilor la Varianta de Ocolire Tecuci, în lungime de 7 km, – mai 2022.  

„Varianta Ocolitoare Tecuci, un obiectiv despre care am discutat cu autoritățile locale de la Galați, la întâlnirea de sâmbătă. Sunt 13 ani de când oamenii așteaptă să se încheie lucrările. Un contract marcat ani de zile de lipsă de mobilizare și de rezilieri. Este mult prea mult. Nu mai accept scuze și întârzieri. Actualul constructor a început lucrările anul acesta, în luna mai. Am un singur mesaj pentru el …Termenul de finalizare a lucrărilor este luna mai, anul viitor!”, a afirmat Sorin Grindeanu.

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a semnat, pe 16 aprilie 2021, contractul pentru continuarea lucrărilor la Varianta de Ocolire Tecuci cu asocierea formată din Mavgo Holding (lider), S.C. Antrepriza de Construcții, BDU Maxi Construct și Hydostoy AD. Firma S.C. Antrepriza de Construcții este fosta S.C. Aqua Parc din Roznov, controlată prin intermediul tatălui său septuagenar de Gheorghe Vlăsie. Valoarea înțelegerii este de 41 milioane lei fără TVA, iar lucrările ar trebui finalizate în termen de 12 luni.

Mavgo Holding, Maxi Construct și Aqua Parc au câștigat contractul de 120 milioane de euro, reziliat între timp, pentru modernizarea DN71 Bâldana – Târgoviște. Mai mult, presa a relatat și că Mavgo Holding ar fi controlată tot de Gheorghe Vlăsie, în condițiile în care proprietarul din acte al societății, Florin Dumitru Pavel, a fost acționar la o firmă administrată de finul președintelui CJ Neamț.

Al treilea constructor pentru Varianta de Ocolire Tecuci

Cu toate că are doar 7 km lungime, lucrările la Varianta de Ocolire Tecuci nu sunt gata nici la 9 ani distanță de când au început. Primul contract, semnat pentru 49 milioane de lei fără TVA, semnat cu portughezii de la Sociedade de Construcoes Soares da Costa a fost reziliat în septembrie 2013 la stadiul fizic de circa 14%.

În mai 2015, CNAIR a semnat un nou contract pentru 51,6 milioane de lei, cu Asocierea Eurocogen Filiala Aninoasa – Aleandri SPA- Pasquale ALO, însă nici acesta nu a fost dus la bun sfârșit. După ce s-a dat în spectacol pe șantier, ministrul de resort de la acea vreme, Răzvan Cuc, a solicitat companiei de drumuri rezilierea înțelegerii, ceea ce s-a și întâmplat în mai 2019.

Sursa foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Comentarii


    Lasă un răspuns


    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
    MainNews

    FREE
    VIEW