Precizări ale STS: Serviciul de Telecomunicații Speciale a procedat corect, fără nicio abatere
Declaratie de presă a purtătorului de cuvânt al STS:
STS a procedat corect, fără nicio abatere, în spiritul și în litera legii, îndeplinind următoarele atribuții: în dată de 25 iulie, a primit și a înregistrat automat 3 apeluri de urgență care au fost înregistrate așa cum prevede ordonanță, pe cât a fost posibil. Am transmis operativ cazul la dispeceratul poliției Slatina, transferul realizându-se conform indexului, cazul indexandu-se „lipsire de libertate”.
Pentru bunul mers al anchetei am pus și punem la dispoziția Parchetului de pe lângă tribunalul Olt toate documentele.
Operatorii 112 ai STS transferă apelurile de urgență către agenții de intervenție – ambulanță, SMURD, poliție, jandarmi și alte servicii, în funcție de urgență reclamată. STS nu are atribuții sau responsabilități care să privească realizarea intervenției.
În cazul apelului 112 în discuție, cele 3 apeluri primite la centrul pentru apeluri de urgență Slatina, toate cele trei apeluri preluate de operatorii serviciului au fost transferate dispecerilor. din cadrul dispeceratului d epolitie Slatina, având o durata de 45 de secunde, 2,20, 1min 38 secunde
Informația de loaclizare primară, legiferată de ANCOM, nu presupune nicio prelucrare suplimentară dein partea STS, cu excepția afișării zonei transmise prin aplicația 112.
Am înregistrat datele prinvind evoluția evenimentului, am stocat și pus la dispoziția autorităților competențe, în speță parchetul de pe lângă tribunalul Olt, toate datele asociate acestui caz. Garantăm că sunt respectate în permanentă prevederile referitoare la protecția datelor cu caracter personal.