Friday, October 25, 2024
Jurnalism corect


Poșta Română a lansat serviciul de ghișeu poștal digital în regim self-serive

By Ana Teșcan , in Stirile zilei , at 6 iunie 2022

Poșta Română a lansat luni, 6 iunie, serviciul de ghișeu poştal digital, în regim self-serive. Compania a organizat un eveniment de lansare la care au participat ministrul Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Sebastian Burduja, şi directorul general al Poştei Române, Valentin Ştefan.

Ghișeul poștal digital reprezintă „cea mai nouă şi completă soluţie din gama serviciilor automatizate, oferite de către operatorul naţional de servicii poştale”, a transmis Poșta Română.

Terminalul de servicii poştale reprezintă, în acest moment, o soluţie unică de procesare, în regim self-service, pentru operaţiuni complete de prezentare şi distribuire de colete şi corespondenţă poştală, cu sau fără ramburs, trimiteri de recomandate, trimiteri cu confirmare de primire, precum şi plăţi de taxe, facturi de utilităţi, rate bancare, etc.

Soluţia automatizată propusă de Poşta Română vine în premieră, pentru piaţa de coletărie, cu o variantă de cântărire şi validare volumetrică a coletelor pentru modulul de preluare de corespondenţă poştală şi, de asemenea, cu imprimantă pentru etichetele autocolante AWB, imprimantă pentru chitanţe, reciclator de bancnote, modul de plată cu card bancar, precum şi cu ecran tactil pentru o interacţiune intuitivă cu utilizatorul. Clienţii Poştei Române vor avea posibilitatea să acceseze Ghişeul poştal digital în regim self-service 24/7”, a informat Poșta Română, conform Agerpres.

Plata la ghieșul digital se poate face și cu cardul și cash și, mai mult, oferă servicii și pentru clienții persoane juridice, care își pot tipări factura chiar la ghișeu.

Costul unei cutii poștale digitale este de circa 120 de mii de lei, potrivit directorului Valentin Ștefan.

„A fost o investiție de 120 de mii de lei, dar aici includem nu doar cutia poștală, ci și amenajarea spațiului”, a declarat directorul general al Poștei Române, referindu-se la ghișeul digital inaugurat la eveniment.

Mai mult, Poșta Română vrea să cumpere 3.000 de astfel de cutii poștale.

„Este un trend global, în care absolut toate companiile de curierat investesc în genul acesta de dispozitive (…) cele 3.000 de cutii pe care Poșta Română vrea să le cumpere o să fie a doua cea mai amre investiție din Europa, după DHL”, a mai declarat Valentin Ștefan.

Potrivit companiei, ghişeul poştal digital este fabricat în România şi reprezintă o soluţie unică pe piaţa serviciilor poştale din ţara noastră, prin complexitatea prestaţiilor oferite, 100% automatizate.

Sursa foto: Facebook / Poșta Română

Comentarii


Lasă un răspuns


Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *