Tuesday, June 15, 2021
Jurnalism corect


Podul de la Azuga de pe DN1 intră în reparații capitale. Circulația autoturismelor cu masa mai mare de de 7,5 tone va fi deviată

By Vîrban Robert , in Stirile zilei , at 7 mai 2021

Începând de luni, 10 mai, vor debuta lucrările la structura de rezistență a podului peste pârâul Azuga, situat pe DN1, iar circulația vehiculelor rutiere cu masa totală maximă mai mare de 7,5 tone, între Ploiești si Brașov, va fi deviată pe DN1A, informează CNAIR.

Termenul limită de finalizare a lucrărilor este 15 decembrie 2021, însă, în urma unor discuții aplicate cu antreprenorul, reprezentanții companiei de drumuri susțin că se vor face demersuri pentru încheierea mai rapidă a acestora.

Podul de la Azuga a fost construit în 1936, iar ultima consolidare s-a făcut în urmă cu 24 de ani. Între timp, fluxurile de trafic au crescut considerabil. 

În zona lucrărilor, circulația vehiculelor având masa totală maximă admisă mai mică de 7,5 tone se va face după cum urmează:

ETAPA I – se va închide partea stângă a podului existent, urmând ca circulația pe direcția PloieștiBrașov să se realizeze pe un pod metalic provizoriu (situat pe partea dreaptă a podului existent), iar circulația pe direcția Brașov – Ploiești se va devia pe partea dreaptă a podului existent;

ETAPA II – se va închide partea dreaptă a podului existent, urmând ca circulația pe direcția Ploiești – Brașov să se realizeze pe podul metalic provizoriu (situat pe partea dreaptă a podului existent), iar circulația pe direcția Brașov – Ploiești se va realiza pe partea stângă a podului existent;

ETAPA III – se va închide partea stângă a podului existent pentru așternere strat de uzură. Circulația pe direcția Ploiești – Brașov se va devia pe podul metalic provizoriu (situat pe partea dreaptă a podului existent), iar circulația pe direcția Brașov – Ploiești se va devia pe partea dreaptă a podului existent;

ETAPA IV – se va închide partea dreaptă a podului existent pentru așternere strat de uzură. Circulația în ambele sensuri se va desfășura alternativ pe banda stângă;

ETAPA V – se va închide total podul existent urmând ca circulația să se desfășoare alternativ pe podul metalic provizoriu.

Comentarii


    Lasă un răspuns


    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    MainNews

    FREE
    VIEW