Tuesday, October 19, 2021
Jurnalism corect


Letonia a interzis televiziunea de propagandă a lui Vladimir Putin

By Madalina Balaceanu , in Stirile zilei , at 5 iulie 2020 Etichete: , , ,

Canalul rus de televiziune RT (Russia Today) a fost interzis în Letonia, au anunțat autoritățile din această țară, marți, conform POLITICO.

Letonia a interzis canalul rus de televiziune RT (Russia Today), conform autorităților de la Vilnius.
Conform sursei citate, decizia a fost luată din cauză că patronul acestei televiziuni, Dmitry Kiselev se află pe lista de sancțiuni a Uniunii Europeană din martie 2014. El a fost acuzat că a promovat propaganda rusească în sprijinul anexării Crimeii.

Conform instituției din Letonia care se ocupă de controlul audiovizualului, RT și rețeaua de canale care funcționează sub controlul lui Kiselev au încercat să facă propagandă prezentând Letonia ca fiind un stat eșuat.

Kiselev neagă că ar fi fost vreodată la conducerea RT și a acuzat Letonia de rusofobie.

„Interzicerea RT arată stupiditatea, incompetența și rusofobia celor din Letonia care iau astfel de decizii. Cred că letonienii trebuie să își ceară scuze de la RT și să îi lase din nou să difuzeze”, a spus Kiselev pe Twitter.

Comentarii


    Lasă un răspuns


    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    MainNews

    FREE
    VIEW