Atacuri murdare în ultima zi de campanie: Mesajele „#trafic de influență” și „#câine”, afișate pe cel mai mare panoul publicitar din București
Panoul publicitar uriaș de pe magazinul Cocor din centrul Bucureștiului a afișat vineri seară, ultima zi a campaniei electorale, mesajele „#trafic de influență” și „#câine” alături de simbolurile PNL și USR PLUS, un atac direct la candidatul acestor formațiuni la Primăria Capitalei, Nicușor Dan.
Mesajele fac referire la o înregistrare apărută în spațiul public în care Nicușor Dan, într-o convorbire cu Cristian Zărescu, consilier al primarului Sectorului 4 la vremea respectivă, susține că Primăria Sectorului 4 i-a încălcat drepturile afaceristului Mihai Mitrache, zis Câine. Tema a fost exploatată în ultima parte a campaniei de Gabriela Firea și media apropiată PSD, care l-au acuzat pe candidatul susținut de PNL și USR PLUS de trafic de influență.
Ăsta e PSD.
Publicată de Nicușor Dan pe Vineri, 25 septembrie 2020
Sursa foto: Facebook / Ciprian Ciucu
Comentarii