Friday, December 13, 2024
Jurnalism corect


Alegeri 2024: Direcţia Generală de Evidenţă a Persoanelor Bucureşti anunţă program extins pentru eliberarea actelor de identitate necesare votului

By Florea Eva , in Stirile zilei , at 19 noiembrie 2024

Direcţia Generală de Evidenţă a Persoanelor Bucureşti anunţă program extins, inclusiv sâmbăta și duminica, pentru eliberarea actelor de identitate necesare votului, valabil în următoarele trei săptămâni, în contextul alegerilor prezidenţiale şi parlamentare.

Primăria Municipiului Bucureşti, prin Direcţia Generală de Evidenţă a Persoanelor, coordonează serviciile locale de evidenţă a persoanelor din sectoarele 1-6 și facilitează eliberarea actelor de identitate necesare votului în caz de expirare, pierdere, furt sau deteriorare, conform următorului program de lucru cu publicul:

  • între orele 08:00 – 16:00: în datele de 23.11.2024, 30.11.2024 şi 07.12.2024 (sâmbătă);
  • între orele 07:00 – 21:00: în datele de 24.11.2024, 01.12.2024 şi 08.12.2024 (duminică).

„Vrei să îţi exprimi votul la alegerile pentru Preşedintele României, respectiv pentru Senat şi Camera Deputaţilor? Verifică dacă actul tău de identitate este în termenul de valabilitate, iar dacă a expirat solicită un nou act de identitate la serviciul public comunitar local de evidenţă a persoanelor în a cărui rază teritorială domiciliezi”, transmite Primăria Capitalei.

Taxa pentru eliberarea cărții de identitate, în valoare de 7 lei, poate fi achitată:

  • Direcţia Publică de Evidenţă a Persoanelor şi Stare Civilă Sector 1: online pe site-ul Ghişeul.ro/ transfer bancar/ Internet Banking (se va prezenta la ghişeu chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate), fizic la Bănci, Oficii Poştale în contul: RO05TREZ70121330208XXXXX CUI: 12293095 sau la: Direcţia Generală de Impozite şi Taxe Locale Sector 1 (Piaţa Amzei nr. 13, Sector 1, Bucureşti); Centre Impozite şi Taxe Locale Sector 1; Primăria Sectorului 1 Bucureşti (Bd. Banu Manta nr. 9, Sector 1, Bucureşti).
  • Direcţia Publică de Evidenţă a Persoanelor şi Stare Civilă Sector 2 – la toate oficiile poştale de pe raza sectorului 2; prin SMS, apelând numărul scurt 7530, cu textul (S2CI7 pentru CI şi S2CI1 pentru CIP) urmat de CNP;
  • Direcţia Generală de Evidenţa Persoanelor Sector 3 – la ghişeele birourilor de evidenţă a persoanelor;
  • Direcţia Generală de Evidenţă a Persoanelor Sector 4 – la toate oficiile poştale de pe raza sectorului 4 şi Direcţia Generală de Impozite şi Taxe Locale Sector 4, precum şi on-line, pe site-ul propriu (www.deps4.ro);
  • Direcţia Evidenţa Persoanelor Sector 5 – la toate oficiile poştale, la filialele CEC Bank de pe raza sectorului 5, Direcţia Generală de Impozite şi Taxe Locale Sector 5, precum şi prin SMS, apelând numărul scurt 7530.
  • Direcţia Locală de Evidenţă a Persoanelor Sector 6 – online (ghişeu.ro; eSector6; transfer bancar), fizic (la ghişeele birourilor de evidenţă a persoanelor; terminale SelfPey; Westaco; Poşta Română).

Foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Comentarii


    MainNews

    FREE
    VIEW