Sunday, October 17, 2021
Jurnalism corect


Afacerile cu articole pentru copii, neafectate de pandemie. Antreprenor: Am observat o mai mare nevoie de produse care să îi țină ocupați pe cei mici

By Redactia , in Stirile zilei , at 1 iunie 2021

Pandemia de COVID-19 a avut, în ultimul an, un impact major asupra antreprenorilor români. Au fost însă și domenii pentru care noua situație în care s-a regăsit întreaga omenire a însemnat o evoluție favorabilă. Printre cele mai căutate produse, în timpul pandemiei, au fost articolele pentru copii. Părinții au fost nevoiți să lucreze de acasă, cursurile au fost suspendate sau s-au mutat în online, astfel că cei mici au avut nevoie de mult mai multe preocupări față de o perioadă obișnuită.

Alături de articole de mobilier pentru grădină, haine sport sau aparate de fitness, jucăriile sunt în topul achizițiilor.

Antreprenor: Afacerea noastră s-a dezvoltat în pandemie

Andreea Andrei, co-fondatorul magazinului online drool.ro, destinat produselor pentru copii, susține că pandemia a avut un impact benefic, chiar daca a împiedicat-o să acceseze fonduri nerambursabile pentru dezvoltarea afacerii.

„Magazinul nostru s-a născut din dorința mea și a soțului de a le oferi copiilor noștri cele mai potrivite jucării. Înainte de începutul pandemiei, aveam în plan să accesăm fonduri nerambursabile pentru a achiziția de noi echipamente care să ne ajute să ne dezvoltăm afacerea și să personalizăm produsele, însă am renunțat. Chiar și așa, afacerea noastră s-a dezvoltat în pandemie. Fiind vorba despre o afacere de familie, care se desfăşoară la locuinţa noastră, nu au existat restricţii care să ne îngreuneze munca.

În timpul stării de urgenţă, când erau în vigoare restricții de circulație destul de dure, din cauza timpului petrecut în case, părinții au simțit nevoia să umple altfel timpul pe care copiii îl petreceau afară, în parcuri și alături de prieteni. Astfel, am observat o mai mare nevoie de produse care să îi țină ocupați pe cei mici, crescând cererea de jucării. În acest context, noi ne-am văzut nevoiți să ne diversificăm afacerea, ajungând să comercializăm peste 30.000 de produse, accesorii și jucării pentru bebeluși și copii. Acum colaborăm cu 15 firme din toată lumea, copiii noștri fiind cei care testează produsele.

Din fericire, am reușit să îmbin această afacere cu una dintre pasiunile mele mai vechi – broderia – și realizez produse hand-made personalizate”, spune Andreea Andrei.

Comentarii


    Lasă un răspuns


    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    MainNews

    FREE
    VIEW