Friday, December 3, 2021
Jurnalism corect


Achiziții pe timp de pandemie: Primăria Craiova cumpără pe repede înainte publicitate în media de peste 200.000 lei

By Vîrban Robert , in Stirile zilei , at 28 aprilie 2020 Etichete: , ,

Odată cu apropierea alegerilor locale, edilii din principale orașe au început să își promoveze în presă, pe bani publici, realizările din perioada mandatului. Este și cazul primarului din Craiova, Mihail Genoiu, care a inițiat o procedură simplificată prin care vrea să achiziționeze „servicii de transmitere mesaje multimedia prin intermediul presei locale”, în valoare de aproximativ 240.000 lei.

„Achiziţie servicii de transmitere mesaje multimedia prin intermediul presei locale”, respectiv: Presă scrisă – cotidian: trei cotidiene. 1 aparitie/ săpt. x 350 cmp x 4 săpt. x 3 cotidiene x 4 luni = 16.8000 cmp Presă scrisă – săptămânal: 1 săptămânal 1 aparitie/săpt. x 120 cmp x 1 săptămânal x 4 săpt. x 4 luni = 1920 cmp Presă online: 16 publicații online 2 aparitie / săpt. x 16 publicații online x 4 săpt. x 4 luni = 512 apariții online Televiziune: patru posturi TV locale 5 minute / săpt x 4 săpt. x 4 posturi x 4 luni = 320 minute difuzare audio-video (spot audio-video sub formă de advertorial, reportaj, mesaje-carton etc.) Radio: trei posturi radio locale 4 minute/săpt. x 4 săpt. x 3 posturi radio x 4 luni = 192 minute difuzare audio (spot audio sub formă de advertorial, reportaj etc.), conform cerinţelor Caietului de sarcini nr. 59822 din 13.04.2020”, se arată în anunțul publicat în SEAP.

Data limită pentru depunerea ofertelor este 4 mai, iar cel târziu până pe 4 august ar trebui să avem un câștigător. Criteriul de departajare este prețul cel mai scăzut.

Sursa foto: Primăria Craiova

Comentarii


    Lasă un răspuns


    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    MainNews

    FREE
    VIEW