Navigația pe Dunăre, interzisă din cauza lucrărilor la Podul suspendat de la Brăila: Vor fi montate cablurile pasarelelor provizorii pe deschiderea principală
Navigația pe Dunăre va fi interzisă în perioada 31.05-19.06, de luni până sâmbătă, în zona lucrărilor Podului suspendat de la Brăila, a anunțat Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
„În perioada, 31.05.2021 – 19.06.2021, de luni până sâmbătă în intervalele orare 08:00 – 11:00 si 13:00-16:00, e interzisă navigația pe Dunăre în zona lucrărilor Podului suspendat de la Brăila pentru toate navele, convoaiele și ambarcațiunile de orice tip”, potrivit unui anunț al CNAIR.
Restricțiile de navigație pe Dunăre sunt necesare pentru demararea lucrărilor de ridicare și montare a cablurilor pasarelelor provizorii pe deschiderea principală, realizate de compania japoneză IHI.
„Zonele de ancoraj pentru navigația în amonte și aval sunt cele stabilite prin Avizul către navigatori nr.33 din 25 noiembrie 2020, emis de Căpitănia Zonală Galați”, a precizat sursa citată.
Undă verde pentru drumurile de legătură
CNAIR a emis, vineri, autorizația de construire pentru 15,17 km din drumurile de legătură cu Podul suspendat peste Dunăre de la Brăila, esențiale pentru punerea în folosință. Prin urmare, constructorul italo-japonez Astaldi-IHI are autorizație de construire pentru realizarea întregului proiect în lungime de 23,46 km.
Podul suspendat peste Dunăre de la Brăila
Podul suspendat va avea o lungime totală de de 1.974,30 m, o deschidere centrală de 1.120 metri și două deschideri laterale de 489,65 si 364,65 metri. Gabaritul pe verticală al podului va fi de 38 m de la nivelul de inundații maxim, îndeplinind astfel criteriile de navigație pe Dunăre.
Sistemul de suspendare cuprinde un cablu principal şi tiranţi verticali de legatură între tablier şi cablul principal, iar blocurile de ancorare sunt integrate în teren şi sunt localizate în afara digurilor Dunării.
Laţimea totală a podului suspendat de la Brăila va fi de 31,70 metri. Calea pe pod va avea 22,00 metri şi va fi alcatuită din patru benzi de circulaţie de câte 3,50 m laţime fiecare, patru benzi de încadrare de câte 0,5 m laţime, două acostamente de 1,50 m lăţime şi o zonă mediană cu lăţimea de 3,00 m. La acestea se adaugă, de o parte şi de alta, două benzi adiţionale pentru trafic pietonal, biciclete şi întreţinere, trotuarele având laţimi de câte 2,80 m fiecare.
Date contract
Constructor: Asocierea Astaldi – IHI Infrastructure System
Valoarea contractului: 1,995 miliarde de lei fără TVA
Sursa de finanțare: Fonduri europene (POIM) și cofinanțare cu bugetul de stat
Durata: 12 luni proiectare și 36 de luni execuție
Garanție: 10 ani
Data emiterii ordinului pentru proiectare: 2 martie 2018
Data emiterii ordinului pentru execuție: 21 decembrie 2018
Stadiu: 39%
Comentarii
A project that has made it possible to build what is undoubtedly the largest suspension bridge ever erected over the Danube.
Airport Transportation Services in New York City NY
… [Trackback]
[…] Here you can find 68336 more Info on that Topic: mainnews.ro/navigatia-pe-dunare-interzisa-din-cauza-lucrarilor-la-podul-suspendat-de-la-braila-vor-fi-montate-cablurile-pasarelelor-provizorii-pe-deschiderea-principala/ […]
… [Trackback]
[…] Find More on to that Topic: mainnews.ro/navigatia-pe-dunare-interzisa-din-cauza-lucrarilor-la-podul-suspendat-de-la-braila-vor-fi-montate-cablurile-pasarelelor-provizorii-pe-deschiderea-principala/ […]