Monday, November 25, 2024
Jurnalism corect


🇷🇴 Prezență vot alegeri prezidențiale click

Poșta Română va livra persoanelor vârstnice și singure brățări prin care pot solicita asistență

By Ana Teșcan , in Stirile zilei , at 1 octombrie 2022 Etichete: , ,

Poșta Română va livra persoanelor singure, vârstnice, cu risc medical sau aflate în localităţi rurale sau izolate brățări prin care pot primi asistență personalizată sau ajutor dedicat în situații de urgență medicală și securitate personală, de sâmbătă, 1 octombrie, se arată într-un comunicat de presă al companiei naționale

Serviciul Butonul Roșu a fost implementat, în 2015, în București, de către Crucea Alb Galbenă România, pentru 300 de vârstnici. Un an mai târziu, a fost extins și în alte localități, pentru 400 de beneficiari. În 2018, Telekom România a oferit suportul tehnic și soluțiile de conectivitate pentru Direcția de Asistență Socială Brașov, care a inclus serviciul Butonul Roșu în coordonarea și gestionarea resurselor de îngrijire a comunității pentru primii 100 de vârstnici aflați în evidența instituției, iar la începutul pandemiei, 1.500 de vârstici şi bolnavi cronici din Brașov erau monitorizaţi permanent prin aceste servicii comunitare integrate la domiciliu.

„Dezvoltatorii platformei dedicate care pun la dispoziție Butonul Roșu, Teleasistență Group, au inițiat colaborarea cu Poșta Română întrucât compania dispune atât de resursă umană extinsă pe tot teritoriul țării, cât și de o rețea teritorială vastă care poate răspunde nevoilor de extindere, la nivel național, a serviciilor de asistență Butonul Roșu. Astfel de servicii de asistență personală, ajutor de urgență, sănătate și suport viață independentă sunt livrate, în comunitate, și de alte companii poștale, cele mai avansate fiind cele livrate de Poșta Franceză”, a transmis sursa citată.

Poștașii se vor deplasa la domiciliile beneficiarilor, îi vor înrola în baza de date împreună cu istoricul medical și factorii de risc, îi vor instrui și le vor da în folosire brățara împreună cu un telefon asociat acesteia, care va asigura monitorizarea și asistența la distanță. La o simplă apăsare pe butonul SOS, dispozitivul mobil este localizat GPS, beneficiarul este identificat, Dispeceratul Medical de Urgență primește accesul la datele medicale ale pacientului care sunt actualizate permanent și se declanșează protocolul de urgență personalizat, precum și informarea familiei, iar în cazul urgențelor majore apelează 112.

Prețul unui abonament începe de la 18 lei/lună și ajunge până la 29 lei/lună. Mai multe detalii, aici.

Foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Comentarii


    MainNews

    FREE
    VIEW