Friday, November 29, 2024
Jurnalism corect


Primăria Capitalei a scos la concurs 10 posturi la Direcția Urbanism / Nicușor Dan: Ani de zile s-au emis autorizații care au urâțit orașul. E nevoie de schimbare

By Matthew Garvey , in Stirile zilei , at 8 iunie 2021

Primăria Capitalei a scos la concurs 10 posturi la Direcția Generală Urbanism și Amenajarea Teritoriului. Primarul Capitalei susține că ani de zile această direcție a emis autorizații și documentații „care au urâțit orașul” și că este nevoie de o schimbare. 

Ani de zile, prin această direcție s-au emis autorizații și documentații care au urâțit orașul și i-au creat disfuncționalități. E nevoie de o schimbare și vă invit, dacă sunteți arhitecți sau juriști, să vă înscrieți la concurs și să fiți parte din schimbare”, a scris Nicușor Dan, pe Facebook.

Concret, în cadrul Direcției Generale Urbanism și Amenajarea Teritoriului, au fost scoase la concurs 10 posturi vacante de execuție, astfel:

– Expert, clasa I, grad profesional asistent – 1 post
– Expert, clasa I, grad profesional principal – 1 post – Serviciul de Autorizare:
– Expert, clasa I, grad profesional principal – 2 posturi
– Expert, clasa I, grad profesional asistent – 2 posturi  Serviciul Proiecte Urbane
– Expert, clasa I, grad profesional principal – 2 posturi
– Expert, clasa I, grad profesional asistent – 2 posturi

Depunerea dosarelor se poate face până pe 28 iunie, iar concursul va avea loc pe 8 iulie, ora 11:00, la sediul Primăriei Municipiului București. Interviul se va susține în termen de 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise.

Ce trebuie să conțină dosarul de concurs

a) formularul de înscriere

b) curriculum vitae, modelul comun european;

c) copia actului de identitate;

d) copia certificatului de căsătorie, după caz;

e) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;

f) copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz;

g) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;

h) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;

i) cazierul judiciar;

j) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.

Mai multe detalii pot fi accesate aici.

Sursă foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Comentarii


  • … [Trackback]

    […] Read More Information here to that Topic: mainnews.ro/primaria-capitalei-a-scos-la-concurs-10-posturi-la-directia-urbanism-nicusor-dan-ani-de-zile-s-au-emis-autorizatii-care-au-uratit-orasul-e-nevoie-de-schimbare/ […]

  • … [Trackback]

    […] Find More to that Topic: mainnews.ro/primaria-capitalei-a-scos-la-concurs-10-posturi-la-directia-urbanism-nicusor-dan-ani-de-zile-s-au-emis-autorizatii-care-au-uratit-orasul-e-nevoie-de-schimbare/ […]

Lasă un răspuns


Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *