Friday, October 25, 2024
Jurnalism corect


OFICIAL Magistrala 5 Drumul Taberei va fi dată marți în trafic cu călători

By Vîrban Robert , in Stirile zilei , at 14 septembrie 2020 Etichete: ,

Magistrala 5 de metrou din Drumul Taberei va fi dată marți în trafic cu călători, anunțat ministrul Transporturilor, Lucian Bode, în debutul ședinței de Guvern.

UPDATE: Lucian Bode a precizat pe Facebook că Magistrala 5 va fi dată în funcțiune la ora 12.00.

Declarațiile premierului Ludovic Orban la începutul ședinței de guvern din 14 septembrie

Declarațiile premierului Ludovic Orban la începutul ședinței de guvern din 14 septembrie
#GuvernulRomaniei #LudovicOrban #sedintadeguvern

Publicată de Guvernul României pe Luni, 14 septembrie 2020

Contractele principale aflate în derulare

Râul Doamnei – Haşdeu (Operă)

– Executant: Asocierea Astaldi S.p.A – FCC Construccion S.A, DELTA A.C.M. 93, AB Construct

– Structura de rezistenţă

– Data semnării: 13.03.2011

– Valoare contract: 1,065 miliarde lei fără TVA

Staţia, Depoul şi Galeria de Legătură Valea Ialomiţei

– Executant: Asocierea MAX BOEGL ROMANIA S.R.L. – MAX BӦGL STIFTUNG Gmbh&Co. KG

– Structura de rezistenţă

– Data semnării: 14.04.2011

– Valoare contract: 239,6 milioane lei fără TVA

Magistrala 5. Tronsonul 1. Drumul Taberei – Universitate. Secţiunea 1 – Râul Doamnei – Eroilor (PS Opera) şi Tronsonul 2. Universitate – Pantelimon. Sectiunea 1 – Staţia, Depoul şi Galeria de legătură Valea Ialomiţei.

– Executant: Asocierea Astaldi S.p.A – FCC Construccion S.A. – UTI Grup S.A. – Activ Group Management S.R.L.

– Lucrări de cale de rulare, şina a III-a şi fir aerian de contact. Finisaje şi sisteme de instalaţii

– Data semnării: 22.06.2015

– Valoare contract: 721,2 milioane lei fără TVA

Sistemul de siguranta si automatizare a traficului inclusiv echipamentul de siguranță îmbarcat pe tren și sistemul de informare dinamică (inclusiv sonorizare)

Executant: Alstom Transport

Data semnării: 15.04.2019

Valoare contract: 112,9 milioane lei fără TVA

Odată cu inaugurare nu scăpăm de toate problemele

Chiar dacă Magistrala 5 va fi inaugurată în zilele următoare, în continuare vor rămâne destule probleme. Asociația Metrou Ușor (AMU) a avertizat că flota de trenuri este redusă iar pasajul de corespondență cu linia tramvaiului 41 nu este finalizat

„În schimb, vești proaste pentru călătorii tramvaiului 41. O situație deranjantă va fi în continuare în zona Pieței Drumul Taberei, unde pasajul de corespondență dintre stația tramvaiului 41 și metrou nu a fost încă realizat. Lucrările la acest obiectiv trenează inacceptabil de mult, ținând cont și că linia 41 a fost suspendată în vara anului trecut pentru a se lucra concomitent la Pasajele Grant și Ciurel. Din păcate, lucrările la această corespondență nu au fost sincronizate cu suspendarea lui 41, astfel că locuitorii din Drumul Taberei și călătorii lui 41 vor circula perturbat mult timp de acum încolo. Realizarea acestui pasaj presupune devierea temporară a liniilor de tramvai și blocarea sistematică a unor porțiuni din intersecție”, arată Asociația Metrou Ușor.

AMU subliniază faptul că flota de trenuri destinată M5 este insuficientă iar licitația pentru achiziția noile garnituri este blocată de contestații în instanță

„În ceea ce privește flota de trenuri de pe viitoarea M5, Asociația „Metrou Ușor” avertizează că lucrurile nu stau deloc bine. După o primă licitație anulată de DNA, nici cea de-a doua nu a fost ferită de probleme: de aproximativ două luni este blocată de contestații la Curtea de Apel București.Chiar dacă semnarea contractului s-ar face în cel mai scurt timp posibil, garniturile vor sosi abia peste 2 ani, timp în care pe această magistrală vor circula trenuri Bombardier transferate de pe celelalte magistrale”, subliniază AMU.

Asociația propune introducerea vechilor trenurilor IVA pe Magistrala 5 și menținerea trenurilor Bombardier pe magistralele M1 și M3, astfel încât să fie menținuți timpii de așteptare în stații.

„Acest lucru va presupune reintroducerea câtorva garnituri vechi românești IVA pe magistrala M3 (situație ce se întâmplă deja în weekend-uri), dezactivarea sistemului de conducere automată și implicit creșterea semnificativă a timpilor de așteptare pe magistralele M1 și M3. Singura soluție corectă ar fi fost exploatarea M5 cu trenuri vechi și păstrarea trenurilor automatizate pe celelalte linii pentru a nu perturba restul rețelei de metrou”, propune AMU.

Sursa foto: Inquam Photos/Octav Ganea

Comentarii


  • Das Boomerang Casino bietet seinen Spielern eine einzigartige MГ¶glichkeit, Geld zurГјck zu erhalten. Mit dem sogenannten „Boomerang Cashback” Programm kГ¶nnen Spieler einen Teil ihrer Verluste zurГјckerhalten.

    Das Prinzip ist einfach: Spieler sammeln Punkte, indem sie im Casino spielen. Je mehr Punkte sie sammeln, desto mehr Geld können sie zurückerhalten. Die Rückzahlungen erfolgen in Form von Bonusgeld, das wiederum im Casino eingesetzt werden kann.

    Das Boomerang Casino ist eines der wenigen Online-Casinos, das ein solches Cashback-Programm anbietet. Viele Spieler schätzen diese Möglichkeit, da sie so die Chance haben, einen Teil ihrer Verluste wieder gutzumachen.

    Um von dem Boomerang Cashback zu profitieren, müssen Spieler lediglich im Casino spielen und Punkte sammeln. Je mehr sie spielen, desto mehr Geld können sie zurückerhalten.

    Insgesamt ist das Boomerang Casino Geld Zurück Programm eine attraktive Option für Spieler, die gerne im Online-Casino spielen. Es bietet die Möglichkeit, Verluste zu minimieren und gleichzeitig mehr Spaß beim Spielen zu haben.
    https://boomerangcasino.one/

Lasă un răspuns


Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *